Teksty na podryw



Hej kochani !

Wyróżnienia:

Wyróżniam tylko jedną osobę dziś, ponieważ ten komentarz najbardziej mi się spodobał. Był bardzo kreatywny i mądrze napisany. Widzę, że sposób wyróżniania podziałał, bo większość przeczytała mój post. Bardzo mi z tego powodu miło. Obiecuję, że następnym razem wyróżnię więcej osób. A wszystkim dziękuję za komentarz, który mnie motywuje do kolejnego pisania.



 Dziś nie będzie dużo czytania. Dziś będzie poradnik jak poderwać dziewczynę. Serdecznie zapraszam.

Jaki tekst użyć, aby dziewczyna zwróciła na ciebie uwagę?

Twój tata był złodziejem? Bo ukradł wszystkie gwiazdy z nieba i umieścił je w twoich oczach.



Bolało jak spadałaś z nieba?



Wpadłaś mi w oko, maleńka. Nie zepsuj tego.



Czy to nieba się rozstąpiły czy widzę anioła?



Masz może mapę? Bo zgubiłem się w twoich oczach.



Wierzysz mi w miłość od pierwszego wejrzenia? Bo jeśli nie to przejdę jeszcze raz!



Wytłumacz mi, jak to jest, że zaciągam się tobą, choć wcale nie palę.



-Wierzysz w Boga?

-tak, a co?

– to dobrze, bo dziś w nocy będziesz długo wymawiać imię pana na daremno.







Myślę, że pomogłam wam w pierwszym kroku. Mam nadzieję, że podejdziecie do tego tekst z dystansem . Czy kiedykolwiek usłyszeliście taki tekst? Przy okazji, mam małe pytanie. Czy podoba wam się mój blog? Chodzi mi o wygląd, tekst. Nie chcę odpowiedzi, że tak lub nie. Uzasadnijcie. A może coś byście w nim zmienili? Pozdrawiam. 
Czarny kanarek

Komentarze

  1. Hahahah poprawił mi się humor po przeczytaniu tych tekstów haha osobiście nikt mnie nie podrywał przy ich użyciu, ale niektóre z nich znam i zawsze śmiesza mnie tak samo mocno haha
    Co do bloga, to najważniejsze, że wkładasz w niego serce i to tobie ma sie podobać to, co robisz;) ja widzę, że sie starasz i naprawde to lubisz, wiec od razu sam blog mi sie podoba:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Post rewelacja! Jeszcze się z takim sie spotkałam i bardzo mi się spodobał <3 hehehe

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha te teksty zawsze wprawiają mnie w smiech, wiec pewnie jeśli ktoś by cos takiego do mnie powiedział to bym uznała to za żart xdd
    Znam jeszcze inne: masz majtki w gwiazdki? Bo masz tyłek nie z tej ziemi.

    A co do wyglądu bloga to na mobilnym nie mam mu co zarzucić xx

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkałam się, jednak jedyną osobą, która zaskoczyła mnie takim tekstem była moja przyjaciółka, która również uwielbia takie "głupkowate" poczucie humoru :)
    Blog jest całkiem dobry, jednak ja zastanowiłabym się nad zmianą tła na jednolite, ponieważ obrazki, które dodajesz do postów zlewają się z tym Twoim. Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie przepadam za takimi tandetnymi tekstami :)
    blog naprawdę ładny. tylko moim zdaniem za dużo się dzieje w tle itd. :) ale ogolnie jest super i tak :)

    mój sposób na piękne,farbowane włosy!- http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Teksty trochę tandetne jak dla mnie :D Ale każdy lubi co innego :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. haha :D w moim przypadku to byłby poradnik jak mnie na pewno nie poderwać :D na szczęście nikt nigdy do mnie tak nie powiedział, bo bym chyba wyśmiała :D
    dzięki za odwiedziny na moim blogu :)
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepraszaj za to, że wyróżniasz jedną lub nawet żadną osobę, przecież to Twoje miejsce na świecie i Ty tutaj panujesz nad wszystkim :3
    Po przeczytaniu tytułu posta nie spodziewałam się tematyki tak słownie, później stwierdziłam, że może to nie dla mnie post XD Ale jak już zaczęłam czytać...
    Humor na cały dzień. Dzięki! ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mnie śmieszyły takie teksty i chyba nadal tak jest :') Jednak ciekawie by było usłyszeć coś podobnego od kogoś :D
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, świetne! Ja bym zmieniła tło, ponieważ obrazków jest wiele, ucinają po bokach i zlewają się z tytułem. Ale tak to jest okej :)

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś usłyszałam taki tekst pod swoim adresem , generalnie Panowie nie polecam takiego sposobu na podryw ;)
    Co do wyglądu bloga :
    1. Wywaliła bym zdjęcie tej dziewczyny w kapeluszu, dziwnie to wygląda jak wszędzie się powtarza i to jeszcze ją ucina, jeśli chcesz je zachować wstaw je jako nagłówek lub tak żeby się nie powielało
    2. Co do panelu po prawej zmieniła bym jego przezroczystość bo nic na tym nie widać, nigdy takich rzeczy nie czytam bo bolą mnie od tego oczy i podejrzewam że większość ludzi także, jeśli chcesz zachować czarny kolor, zmień jej przezroczystość ale białą czcionkę zostaw wtedy będzie bardziej widoczne
    3. Ogólnie mogła byś poprawić nagłówek ponieważ tytuł bloga też jest prawie niewidoczny

    Oto moje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Usłyszałam kiedyś parę takich tekstów i szczerze mówiąc już na początku znajomości czułam się zażenowana :')
    Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele razy słyszałam takie teksty w moim kierunku i mogę powiedzieć szczerze, że zawsze taka próba podrywu kończyła się wielkim śmiechem z obu stron! Co prawda jest to dobry sposób na zagadanie, powiedzenie czegokolwiek, ale jeśli dziewczyna nie ma za grosz poczucia humoru to nie skończy się to niestety zbyt dobrze.
    Jeśli chodzi o wygląd bloga to nie jest źle :) Jedyne co to bardziej ujednoliciłabym tło, albo przeniosła je do nagłówka aby zachować tą charakterystyczną od niedawna dla Twojego bloga dziewczynę w kapeluszu. No i nagłówek, trzeba by zmienić kolor tekstu aby był bardziej widoczny. Mam nadzieję, że odbierzesz to jako rady, a nie coś demotywującego. Pamiętaj, jakbyś miała jakiś problem lub pytania "jak zrobić to, tamto" to pisz śmiało! Postaram się pomóc najlepiej jak potrafię.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie spotkałam się na żywo z takimi tekstami, jedyne co to słyszałam w internecie. A co do bloga to podoba mi się wygląd, bo przyjemnie się czyta, ja jednak zrobiłbym nagłówek/ grafikę w tytule ;)

    Anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post dear :)
    I follow you now via GFC, hope you can follow me back ! Kiss
    http://vesnamar.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam pojęcia czemu, śmieszą mnie takie teksty hah. Gdyby ktoś chciał mnie w ten sposób poderwać, raczej skończyłoby się bardziej na rozbawieniu :D
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bolało jak spadłaś z nieba. Najbardziej rozbawiający tekst :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha te wszystkie teksty na podryw są tak głupie, że jak jakiś słyszę to po prostu wybucham śmiechem. Często właśnie chłopaki mówią je pół żartem, by rozbawić drugą osobę!:)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie sądziłam, że mój komentarz tak się spodoba. Cóż, kreatywny ze mnie zwierz jak widać :3
    Z tymi tekstami to jest totalna masakra. Nie wiem, czy mam się wtedy śmiać, czy raczej traktować to poważnie. Szybciej mi do śmiechu. Nie oszukujmy się. W ogóle - czy tylko ja mam wrażenie, że jeśli facet mówi w ten sposób, to stroi sobie żarty?
    Pamiętam dwa teksty, którymi obdarowali mnie zupełnie obcy faceci... Śmiech niesamowity, romansu z tego nie było, więc może zwykłe cześć na sam początek?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na posta :) :D
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja miałam do czynienia z takim tekstem "Jesteś z Alaski? Bo tam są takie laski" xD Myślałam, że umrę ze śmiechu. Na szczęście wszystko odbyło się w formie żartu i wiem, że osoba od której wypłynęły te słowa również miała niezły ubaw :)
    Pozdrawiam http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha no teksty boskie, choć szczerze nie przepadam za takim podrywem. Wolę jak chłopak zdobędzie się na coś, hmm... konkretniejszego? :D Ale nikt mi jeszcze czegoś takiego nie powiedział xD. I dobrze, bo chyba nie wiedziałabym co odpowiedzieć ;D.
    Mi się bardzo podoba wygląd bloga, szczególnie czcionka. Sama taką zastosowałam na swoim. Może trochę pobawiłabym się z nagłówkiem. U mnie na Alicjonadzie też mam z nim problem ;-; Możesz usunąć tekst "O mnie i o Tobie", a napisać go w programie graficznym na zdjęciach, żeby tytuł bloga i nagłówek były jednym :). Resztę bym zostawiła :)

    Pozdrawiam i wesołej Wielkanocy!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahah niektóre tekstu są powalające. Mam nadzieję, że nikt tak do mnie nigdy nie powie :)

    Zapraszam do mnie: http://hellomyflower.blogspot.com/2016/03/small-spring-lookbook-2016.html (bardzo proszę o kliknięcie w link pod zegarkiem, z góry dziękuję)

    Najnowszy post: http://hellomyflower.blogspot.com/2016/03/1-what-to-eat-for-breakfast.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurdę, dlaczego nikt mnie nie podrywał na takie teksty? :( chyba muszę iść po chusteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. hahhaha, uwielbiam te teksty na podryw ;) 100% powodzenia, żadna dziewczyna się nie oprze to pewne.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. [emoji śmiejącego się człowieka] ;D ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Często słyszę takie teksty, ale wiadomo, w żartach, aby rozluźnić atmosferę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Już się spotkałam z tymi tekstami :D A co do bloga to ja zmieniłabym wygląd.

    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze, to jeśli usłyszałabym podobny tekst z wyżej wymienionych to jestem pewna, że wyśmiałabym chłopaka.
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Teksty na podryw troszkę tandetne, ale nie ukrywam, że przy niektórych można się pośmiać xd
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. szczerze bardziej bym po prostu wybchnęła śmiechem gdybym taki tekst usłyszała w moją stronę, ale na pewno bym się nie wkurzyła, chociaz kojarza mi się trochę z tandetą.
    Ostatni najlepszy według mnie :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba nie dla mnie te teksty na podryw :D Raz usłyszałam coś takiego od chłopaka, potem dodał tylko "wyjdziesz za mnie?" (nigdy wcześniej z nim nie rozmawiałam XD). Śmiałam się po tym długo i głośno :D

    http://fragile-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

→Prawdziwa blogerka czyta posty innych i komentuje szczerze. Bądź jak prawdziwa blogerka ! ←

Popularne posty