100% prawdy



 100% prawdy.

Hej wszystkim! Aby zachęcić do czytania moich postów od deski do deski, postanowiłam, co post wyróżniać 3 osoby, które zmotywowały mnie do dalszego pisania i wywołały uśmiech na twarzy pod ostatnim postem. Już mam dość postów pod tytułem : „Fajny post” . Może zmotywuję kilka osób do czytania postów. A oto oni :



Nie chcę nikogo tu obrazić. Dziękuję za każdy szczery komentarz, daje mi on wielką motywację.

Najbardziej chciałam podziękować jednej dziewczynie za to, że od pierwszego postu jest ze mną i wiem, że jako z nielicznych czyta moje wszystkie posty i zawsze mogę na nią liczyć.
A teraz zapraszam na post :



Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły

zapaliły papierosy, wyciągnęły flaszki

chodnik zapluły, ludzi przepędziły
siedzą na ławeczkach i ryczą do siebie
Wszyscy mamy źle w głowach, że żyjemy
hej hej la la la la hej hej hej hej 

Wszyscy mamy źle w głowach, że żyjemy
hej hej la la la la hej hej hej hej

Tony papieru, tomy analiz

 genialne myśli, tłumy na sali 

 godziny modlitw, lata nauki 

przysięgi, plany, podpisy, druki 


Wszyscy mamy źle w głowach, że żyjemy
hej hej la la la la hej hej hej hej


Wszyscy mamy źle w głowach, że żyjemy
hej hej la la la la hej hej hej hej

Wzorce, przykłady, szlachetne zabiegi 


łańcuchy dłoni, zwarte szeregi 

warstwy tradycji, wieki kultury 

tydzień dobroci, ręce do góry




Czy właśnie tak nie jest? Dzieci zamiast wracać do domu to chodzą z przyjaciółmi na papierosa lub alkohol. Czy zamiast uprzejmie do siebie się odzywać to, co piąte słowo to przekleństwo ? Ale są też piękne chwile z naszymi przyjaciółmi czy nawet rodziną. Doceniajmy to, zanim możemy to stracić. Pozdrawiam .

Komentarze

  1. Zgadzam się z tobą w 100%. W tych czasach większość naszych rówieśników i młodszych kolegów chciałoby stać się jak najszybciej dorosłym. Powinniśmy spędzać czas z przyjaciółmi, owszem, ale nie możemy się wciągać w sprawy zabronione. Każdy chciałby czasem spróbować czegoś nowego, ale nie dajmy się ponieść. Świetny post i przede wszystkim prawdziwy! :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz częściej zdarza się taka sytuacja, że dzieci palą i piją, dla mnie to jest bardzo dziwne, bo gdzie te dzieci mają rodziców? Ja też nie jestem idealna i przekleństwo nieraz się zdarzy, ale bez przesady! :)
    Bardzo fajny i mądry post! :*
    Zajrzyj do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz częściej zdarza się tak, że młodzież sięga po rzeczy zakazane: papierosy, alkohol, używki. Widzè to niestety bardzo wyraźnie w swojej szkole, gdzie jest taka grupka, która niema na każdej przerwie icieka palić na najbliższe osiedle. A co do przekleństw, nie trawię tego, po prostu nie trawię, gdy ktoś w każdym zdaniu używa po kilka przekleństw.


    ZAPRASZAM NA KONKURS!
    http://markovaallie.blogspot.com/2016/03/1000-odson-mojego-bloga-konkurs.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Palenie i alkohol zaczyna się w gimnazjum, jednak miałam do czynienia też z osobami z podstawówki. Moim zdaniem ci wszyscy, którzy palą i piją robią to po to, żeby zaimponować innym. Sama jestem teraz w gimnazjum i widzę jak bardzo ten cały fejm zepsuł niektórych ludzi. Bardzo fajna piosenka!
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Po częsci się z tobą zgodzę, jednak myslę, że osoby w takim wieku robią dużo głupich rzeczy, bo to jest okres buntu i chcą zobaczyć jak to jest ;)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta piosenka idealnie obrazuje dzisiejsze czasy, no poza jednym, bo przydały by się wersy "szpanują iphonem jak porąbani, wgapiają swe oczy w mały ekranik". Papierosy i alkohol to już inna sprawa, bo jakby patrzeć z mojego punktu widzenia, to młodzież chce robić wszystko co jest najbardziej(?) zakazane. Gdyby ich rodzice trochę zluzowali w wcześniejszych latach to one by tak nie świrowały teraz z tymi wszystkimi używkami. No kurcze, bo tak poważne uzależnienia w tym wieku to wielka porażka. Cały świat dopiero się otwiera, a oni już mają go dość. Przekleństwa to już inna sprawa, jak dla mnie, jeśli ktoś nie nadużywa tych słów i co drugie słowo nie słychać k####, to nie mam nic przeciwko ich używaniu. Tyle w temacie.
    Kurczę, zaczynam czytać post, a tutaj takie miłe słowa w moją stronę. Bardzo dziękuję i obiecuję, że się na mnie dalej nie zawiedziesz.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest temat do dyskusji. No bo jednak młodzież, musi coś robić, żeby mieć wspaniałe wspomnienia. To okres, który trzeba wykorzystać, to takie szaleństwo. Nie mówię, że popieram cygary i wóde, ale jeśli już to robią, to niech robią, ale z głową. Wszystko jest dla ludzi, tylko w odpowiednich ilościach! Dom, szkoła, dom, obiad, nauka, kolacja, nauka, łóżko? Jeśli tak wyglądało by życie większości nastolatków, to chyba by sfiksowali. Trzeba szaleć. Co z tego, że ma złe oceny. Fakt, niech też nie będzie nieukiem. Ale jeśli jest np. humanistą, a ma 2/3 z fizyki, czy chemii to zrozummy ich. Co innego jeśli human ma 1 z polskiego, wtedy to szczyt lenistwa. Jednak trzeba trochę spuścić ludzi ze smyczy. Uwielbiam tą piosenkę, ale tekst jest do obgadania.
    Trzymaj się i zapraszam oczywiście do siebie :)
    oryyginalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To idealnie wszystko oppisuję, czekam na więcej takich tego typu postów!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. ehh , nawet nie co piąte słowo można usłyszeć przekleństwo .
    Bardzo dobry opis , widać że masz dryg do pisania . Pozostań tu .
    widać że lubisz to robić
    Mam małą prośbę , poklikasz w linki ? Odwdzięczę się !
    CO powiesz na wspólną obserwację ? ja już , liczę na uczciwy rewanż :)
    PATRYCJA BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :)
      Na samym dole masz napisane, że obs za obs mi nie odpowiada. :D
      Pozdrawiam kochana :)

      Usuń
  11. Bardzo mądry post. Co mogę powiedzieć, staram się nie przeklinać, o używkach nawet nie wspominam, bo nigdy nie miałam z nimi styczności. Każdy powinien pilnować siebie :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piosenka czerwonych gitar była kiedyś hitem to szkolnej zabawie :D Szkoda, że nie ma już potańcówek w szkole.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny kreatywny post :)
    Obserwujemy?
    Daj znac u mnie :) http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kolejny świetny post do kolekcji:)
    ale mam pytanie..od kiedy blogujesz? bo obserwuje cię od dawna ale mało się orientuje:) odpowiedz tutaj na swoim blogu, później zobacze:)
    + za obserwacje czy komentarz będę wdzięczna i szczęśliwa! :) blog - klikaj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Smutna rzeczywistość :(
    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Post bardzo mi się podobał! W niektórych momentach nawet mnie rozśmieszył :*
    Obserwuje :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety w naszych czasach, że dzieci palą staje się powoli normalnością...
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się to, w jaki sposób prowadzisz bloga. Obserwuję, bo naprawdę warto!

    Pozdrawiam! I zapraszam na nowy post u mnie♥
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że mój skromny komentarz cię zmotywował ^^ To chyba najlepsze uczucie pod słońcem, gdy czujesz, że dzięki twojej pracy ktoś coś zyskał...
    Ale do rzeczy :>
    I... kurczę to byłby niezły temat na szeroką na 15 stron rozprawkę. Uwielbiam tę piosenkę nie tylko ze względu na fajny rytm, jak wiele osób, które znam. W jej słowa kryje się głębia, żywe przesłanie. Sama mam wśród znajomych wiele osoba, dla których teraz używki takie jak papierosy czy alkohol to najlepsi przyjaciele. Nie kumam. Czy czerpią z tego naprawdę tak ogromną satysfakcję? Czują się przez to doroślejsi? Tfutfu. Odszczekać. Odpukać. I Bóg wie co jeszcze. Przez swoje zachowanie okazują właśnie brak dojrzałości. Prawdziwa dorosłość nie polega na chodzeniu na szluga na każdej przerwie, co to to to nie. Ale mam wrażenie, że wielu osobom właśnie taki cel przyświeca. Przecież dorosłość, ta prawdziwa, polega na odpowiedzialność, nawet jeśli coś spierdolisz coś musisz się liczyć z konsekwencjami, starać się dokonywać właściwych wyborów, i przede wszystkim dbać o siebie i o swoich bliskich. Gdy codziennie wracasz schlany do domu nie okazujesz szacunku rodzinie. Naraża się ją na stres, urazy psychiczne. Co w takim razie jest w tym takiego dobrego, że nagle ni stad ni zowąd zaczniesz ćpać i pić? Komu się chce udowodnić swoja wartość? Naprawdę nie potrafię pojąć co czuje taka osoba. Ale chyba wole tego nie rozumieć, żyje mi się z tym jakoś lepiej :)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  20. Czysta prawda :)
    Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w tych 3 postach, które są podane niżej w linkach?. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ dzięki ,,KLIKANIU,, mam możliwość rozwoju mojego bloga. Oczywiście zawsze się odwdzięczam. :) Pozdrawiam i Zapraszam:
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/cndirect-wishlist.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj mojego posta to pogadamy ;)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  21. nie wiem co fajnego jest w tym piciu i paleniu ale zazwyczaj jest to spowodowane środowiskiem aby być 'fajnym'.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dosyć oryginalny pomysł na posty z podpisem osób :)
    Chociaż i tak większości z "czytelników" nie zmienisz i nadal będą wstawiać komentarze nie związane z treścią ...
    Trzymam kciuki, że sytuacja znacznie się poprawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sytuacja moim zdaniem się poprawiła, ale zobaczymy, co będzie później. Próbuję walczyć z lenistwem innych :D
      Dziękuję za komentarz ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Wow... Jestem u Ciebie pierwszy raz i po raz pierwszy spotykam się z taką formą posta. Może to też wyglądać na komentarz przy niedoczytaniu posta, ale tak nie jest. Po prostu bardzo mnie zaciekawiła forma, tyle mam do powiedzenia na ten moment :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja ulubiona piosenka tak zinterpretowana! :) Szkoda, że ludzie w coraz t omłodszym wieku się staczają ;c
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mądry post! Ta piosenka znakomicie przedstawia dzisiejsze czasy. A Ty świetnie ją zobrazowałaś poprzez te obrazki. Niestety w dzisiejszych czasach wielu ludzi chce być dorosłymi i wszystkim szpanować. Denerwują mnie tacy ludzie.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam straszny sentyment do tej piosenki, za każdym razem gdy ją słyszę buźka zaczyna mi się cieszyć, ale rzeczywiście przedstawia realia dzisiejszych czasów.
    Mam siostrę chodzącą do 6 klasy, a że mam z nią bardzo dobry kontakt często wiele mi mówi. Jak się ostatnio dowiedziałam, prawie każdy chłopak w jej kasie ma e-papierosa. Dla mnie to chore i nie pojmuję tego. Już nie wspomnę co się dzieje w gimnazjum, istna patologia i to już nie chodzi o alkohol czy papierosy, a narkotyki...

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uważam, że teraz już nie jest tak żle - coraz więcej dzieci są bardzo zajęci i nie mają czasu na głupstwa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że napisałas na samym początku o takich smieciowych komentarzach choć w takim stopniu :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię tą piosenkę, jest taka życiowa, mówi o tym jak jest naprawdę , jaka jest młodzież i co wyprawia :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. kreatywny pomysł na przekazanie czegoś ;)
    Masz racje tak jest, ale nie każdy to robi :)
    Wspólna obserwacja daj znac na moim blogu:)

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Często tak jest , lecz wbrew pozorom, wiele nastolatków jeszcze ma "rozum" i nie wpada w złe towarzystwo.
    Mogłabys poklkac u mnie w linki ?
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Coraz częsciej zdarza się, ze młodzież sięga po papierosy i tego typu ;-;
    Buziaki x
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszyscy mamy źle tralala. Znam to na pamięć. Ta piosenka dobrze opisuje dzisiejsze czasy, wcześniej było o wiele lepiej. Musimy walczyć o to, aby było coraz lepiej. Fajny blog, tak przy okazji ;)
    Krytyka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Przeraża mnie dzisiejsza młodzież. Papierosy, alkohol, seks i inne używki. Robi nam się strasznie puste i zupełnie niemyślące społeczeństwo. I już nawet nie chodzi o to, że młodzi ludzie nie myślą o konsekwencjach. Oni w ogóle nie myślą o niczym: o przyszłości, o przeszłości, o tym co mają i co mieć mogą. Kompletna pustka. I tylko te głupie seriale w głowach, które robią sieczkę z mózgu. Gdzie my wszyscy będziemy za kilka lat? Boję się rozmyślać...
    Ciekawy sposób ujęcia tematu. To się nazywa kreatywność. Ja doceniam!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny jest ten post i kocham tę piosenkę!
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku, świat strasznie pędzi szybko. Wszystko się zmienia w szczególności nawyki dzieci - takie jakie były kiedyś a dziś - to już jest straszne poróżnienie..

    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pamiętam tę piosenkę XD niestety w wielu przypadkach to jest prawda.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam sie w 100000 procentach. W dzisiejszych czasach niestety tak jest http://xlivi00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

→Prawdziwa blogerka czyta posty innych i komentuje szczerze. Bądź jak prawdziwa blogerka ! ←

Popularne posty