Podsumowanie.


Hej wszystkim ! :) Dziś już ostatni dzień stycznia. Pamiętasz, miesiąc temu był sylwester.
W poniedziałek dodałam wpis o odchudzaniu ---> http://wchmurach12.blogspot.com/2016/01/jeszcze-duzo-czasu.html#comment-form
Do wakacji zostało jeszcze 21tygodni, a ty nadal siedzisz na kanapie? Nie ładnie.
Po tym wpisie był duży odzew, więc moje pytanie brzmi czy chcecie takie motywujące notatki? Pisałam o tym, że 3razy w tygodniu będę ćwiczyć z Ewą Chodakowską. W tym tygodniu udało mi się też zrobić dziś trening, więc będę próbować ćwiczyć codziennie.
https://www.youtube.com/watch?v=gwo2G_RnC78
Dziękuję wszystkim za motywujące komentarze, bardzo mi one pomogły ;)
Kto rozpoczyna ferie życzę im udanego wolnego, ja wracam jutro do szkoły w ogóle nie przygotowana. Niektórzy muszą jeszcze wytrwać 2tygodnie do ferii, ale to szybko minie ;)
Co powinnam zrobić w czwartek? Zjeść jednego pączka czy odmówić?
Pozdrawiam :)



Komentarze

  1. Czas tak szybko ucieka... niestety już tylko 21 tygodni i czas dłuższej laby się zacznie! Motywacyjne posty to zawsze dobry pomysł. Osobiście uważam, że jak zaczynamy sobie za dużo odmawiać ćwiczenia czy dieta kojarzą się nam z czymś złym. Przecież możemy czasem zjeść coś słodkiego bez wyrzutów sumienia. Przy ćwiczeniach pamiętaj o dniu lub dwóch na regenerację to wtedy mięśnie "rosną".
    Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia! (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień temu pisałam post o odchudzaniu,a tu już tydzień minął. Trzeba się w coś umieć wkręcić, początki zawsze są trudne. Na początku jak zaczęłam ćwiczyć to musiałam robić przerwy, a teraz ich nie robię. Dzięki Ewie zrozumiałam, że ważny jest również nasz oddech i aby napinać mięśnie brzucha. OO, mam pomysł na nowy post. Dzięki ;)
      Wzajemnie :)

      Usuń
    2. Super, że Cię natchnęłam haha :)

      Usuń
  2. Ja ćwiczę od 2 lat prawie, więc motywacji nie potrzebuję ;)
    Sama niedługo zacznę dodawac takie posty i o tym jak udało mi się schudnąć, ale to już tak dokładniej ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pączek nie zaszkodzi :)
    Ja też niestety jutro wracam do szkoly i jestem nieprzygotowana.
    Chcę już wakacje!!!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam bo u mnie nowy post :D
    Cornellia-Blog→Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Jak tak piszesz, że 21 tygodni to wydaje się nie dużo. Ale jak rozłoży się na miesiące, na godziny, minuty, sekundy to przeraża mnie to. Nie mam już siły na tę naukę :(
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i daj znać u mnie, a ja na pewno się odwdzięczę.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajcie tak z tą nauką ;)
      Tylko zamknij oczy i pomyśl, że za 21tygodni będę wakacje. To motywuję ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Gratuluję motywacji. :) Ja na razie nie zabieram się za takie postanowienia, bo nie byłoby to zbyt zdrowe i rozsądne - za 1,5 tygodnia mam termin porodu. Mam zamiar karmić piersią, a do tego spacerować najwięcej jak się da, więc pewnie kilogramy spadną błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę wiedzieć jak dziecko będzie miało na imię? :D
      Dziękuję za komentarz :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Kochana ja ćwiczę 11 miesięcy z Chodakowską przez 6 dni w tygodniu i z rozmiaru L schudłam do XS. trenerka jest wspaniała :* JUtro dodaje post o tym jak zacząć swoją aktywność fizyczną, więc Cię zapraszam :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero 2tydzień. Ale jeśli tobie udało się wytrwać to mam nadzieję, że mi też.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ale ten czerwony strój mi się podoba, niebo <3
    Ja najdłużej ćwiczyłam miesiąc i dało to efekty! :D

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero 2tydzień, nie mogę doczekać się wakacji.
      Zastanawiam się czy uda mi się schudnąć. Mam nadzieję ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Super post ! :*
    Moje cialo juz gotowe na wakacje

    Zapraszam do mnie na luzny post ! :*
    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. do wakacji coraz bliżej muszę wziąć się
    za siebie :) postanowiłam ze jak zrobi się
    cieplej, będę jeździć do pracy na rowerze :)
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł, może ja będę jeździć na rowerze do szkoły? Zobaczę co się da zrobić. Ruch to zdrowie ;) Dotlenie się :D
      Dziękuję za komentarz :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  10. Powodzenia w ćwiczeniach, dobrze że chcesz pracować nad swoim wyglądem. Odnośnie pączka, myślę że spokojnie możesz sobie na niego pozwolić. Wszakże, nie można również popadać w paranoje, a te kilka dodatkowych kalorii rozsądnie dawkowanych są znacznie mniej groźne, niż nam się wydaje :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaszkodzi poprawić swoją sylwetkę. Nie lubię słodyczy , nie jem ich na co dzień, ale nie lubię jak coś muszę zrobić.
      Dziękuję za komentarz ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ja nadal szukam motywacji, bo kiedy zacznę to zaraz przestaję :(
    http://byc-twoim-marzeniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w ćwiczeniach, ja niestety szybko się zniechęcam :(
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powinnam się za siebie wziąć...
    Przyda mi się post o motywacji, którą ostatnio straciłam.
    Obserwuję :)
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywacja jest najważniejsza.
      Mi zdjęcia w tym pomagają i blog ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Życzę Ci motywacji. Ja niestety nie mam motywacji. Wiele razy starałam się ją znaleźć i zacząć ćwiczyć, ale zawsze po tygodniu rezygnowałam. Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też tak miałam. Najwięcej wytrzymałam tydzień, a tu dzięki blogu mogę zrealizować swój cel.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  15. Powodzenia w ćwiczeniach :) Trzymam kciuki za to, abyś osiągnęła sukces i była zadowolona w 100% ze swojej sylwetki :) Co do pączka to myślę, że jeden Ci nie zaszkodzi, tym bardziej, że życie jest zbyt krótkie, żeby odmawiać sobie przyjemności :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja jednak pozwolę sobie na jednego pączusia XD a w piątek intensywne ćwiczenia!
    Pozdrawiam
    welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już 2 zjadłam ;(
      Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Bardzo fajny blog. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Może obserwacja za obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  18. jak najbardziej TAK dla postów tak motywujących ! <3
    ja teraz mam ferie, ale lecą jak szalone :/
    pączek dziś? nie zaszkodzi, ale trzeba mieć umiar
    ja też ćwiczę ale wiem, że czasem można, a nawet trzeba xD
    super zdjęcia ! :*

    obserwuję i zapraszam do tego samego :*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie posty i to jest naprawdę motywujące. Ja już zaczęłam szkołę. Ja uwielbiam ćwiczyć.
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Życzę powodzenia w dalszych ćwiczeniach. Ja zjadłam dzisiaj jednego ale od jutro moocne ćwiczenia :D I w poniedziałek już do szkoły :(
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ci się podoba?
      Nie wierzę :D

      Usuń
  21. Hej ja się zmotywowałam i ćwiczę od 20stycznia już całkiem nieźle mi idzie, również lubię ćwiczyć z Ewką :) ! Zaopatrzyłam się w matę i ćwiczę mimo że się nie odchudzam, bo chciała bym przytyć ale po odrobinie wysiłku od razu lepiej człowiek się czuje ! Życzę powodzenia ! A jeden pączek nie zaszkodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ćwiczę od 25stycznia. Też uwielbiam treningi z Ewą. Ja bardzo uwielbiam się ruszać, mam plany zostać siatkarką ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Mi jakoś średnio to wszystko wychodzi :) Fajny post!!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

→Prawdziwa blogerka czyta posty innych i komentuje szczerze. Bądź jak prawdziwa blogerka ! ←

Popularne posty