Mój ulubieniec!


Witam wszystkich! :) Postanowiłam, że raz w miesiącu będę dodawać trochę luźniejszą notatkę.  Tak, dzisiaj jest ten dzień . Wiem, że jest za wcześnie, ale czasami trzeba łamać zasady.  Powiem wam, kto jest moim ulubieńcem stycznia. I to nie będą kosmetyki! Moim ulubieńcem tego miesiąca jest zespół Dnce. Zakochałam się w ich nowej piosence :  „Cake By The Ocean”

https://www.youtube.com/watch?v=vWaRiD5ym74


 A co wiemy o zespole?
DNCE to amerykański zespół pop rock założony w 2015 roku . Grupa składa się z członków:
 - Joe Jonas 
 - Jack Lawless 
 - Cole Whittle 
 - JinJoo Lee.
 
 

Wokalista zespołu, czyli Joe Jonas podbił moje serce. Jest taki przystojny i jeszcze ten jego głos. Jest on amerykańskim piosenkarzem i aktorem. 


A jaki jest was ulubiony zespół, a może wokalista? :)

Komentarze

  1. Bardzo fajny post:) Dowiedziałam się troszeczkę o zespole o , których istnieniu chyba nie wiedziałam :D
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Na moim blogu pytałaś o wspólną obserwację .. Ja obserwuję teraz twoja kolej :)
    http://angelikamichalak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i komentarz ;)
      Ok, zaobserwuję też :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. To prawda, przystojny, ale o zespole pierwsze słyszę. :)
    Zespołu to raczej nie mam. Już nie te czasy :D Słucham raczej co popadnie :D
    RMF :D

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest mega przystojny. Ja słucham RMF MAX :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Nie znałam tego zespołu, ja słucham każdego rodzaju muzyki ;) Pozdrawiam
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich odkryłam ostatnio i są nieźli ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. kiedyś bardzo lubiłam joe jonasa a teraz dowiaduje sie że jest w takim zespole :D na pewno przesłucham jakąś nutke od nich

    -> olipaws.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię połączenia, gdy ktoś gra w filmach i śpiewa. Uwielbiam to połączenie. :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Wiedziałam, że skądś znam ten głos. Kiedyś się jeszcze oglądało Jonas Brothers :)) Przystojny, ale osobiście wolę jego brata Nicka <3
    Ja słucham One Direction i Pentatonix :)
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego zespołu wybieram Joego, ale osobiście w moim sercu jest inny chłopak :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Nie słucham takiej muzyki, ale liderzy zespołu to takie ciasteczka :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z tobą, to są ciasteczka :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. jak byłam mniejsza uwielbiałam Joego :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go dopiero teraz odkryłam :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Też kiedyś bardzo go lubiłam, ale gust co do muzyki kolosalnie mi się zmienił :)Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubiłam wybierać, co lubię. Dlatego zawsze słucham, co wpadanie mi w ucho. Nie lubię mieć jednego tylko gatunku.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Kiedyś również był moim idolem, ale z czasem mi przeszło xd wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam jak byłam fanką Filipa Bobka. Wytrzymałam półtora roku ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. A kiedyś go słuchałam :) aż przesłuchałam tą piosenkę ;D
    grlfashion.blogspot.com
    mogłabyś poklikać u mnie w linki ?:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Joe jest świetny! <3
    zapraszam do siebie! duże teraz tam się dzieje http://zuzannafoto.blogspot.com/
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :D
      Na pewno zajrzę ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Nie znam tego zespołu i słyszę o nim pierwszy raz. Świetnie, ze dzięki Twojemu blogowi mogę odkryć nowych potencjalnych idoli. Haha.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze kogoś u mnie odkryjesz? ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Jonas to mój idol sprzed lat- pamiętam jak uwielbiałam filmy z nim i serial, w którym występował wraz z braćmi. A ten zespół to super sprawa, chociaż nadal mam sentyment do The Jonas Brothers haha

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jego dopiero poznałam i można powiedzieć, że dech w piersiach zawiera :D
      pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. Nie znałam wcześniej tego zespołu ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Ja do tej pory nie znałam tego zespołu. Dopiero z Twojego posta się o nim dowiedziałam. Pomyślałam, że warto byłoby przesłuchać ich piosenek. Może i ja stanę się ich idolką? Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że dzięki moim postu inni mogą dowiedzieć się coś więcej ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  16. Joe ma nowy zespół?! W podstawówce miałam krótką [i dosć słabą] fazę na ich zespół xD Ale czy on taki przystojny...? Nie powiedziałabym.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, aż taki przystojny nie jest. U mnie na 1miejscu jest Jamie Dornan. Ale każdy ma inny gust ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  17. Jonas`a to ja znam tylko z Camp Rock jeśli się nie mylę ;)

    Pozdrawiam,
    Cmentarz Zapomnianych Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej w ogóle go nie znałam :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Pamiętam Joe za czasów Camp Rocka - mój ulubiony film Disneya! :)
    Znam tą piosenkę jest niesamowita!

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam filmów Disneya :(
      Zgadzam się, jest niesamowita ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Fajna piosenka ;) Szrzerze powiem, że nie znałam tego zespołu.
    Ja słucham zespołu Set It Off i twórczości Adriana von Ziegler'a *-*
    Pozdrawiam
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej w ogóle ich nie znałam ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Joe Jonas - Gwiazda Camp Rock. Szczerze? To znałam go tylko z tego filmu. Dzięki tobie mam inne spojrzenie na jego osobę. Świetny pomysł na posty. Inspirujący.
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz ;)
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  21. Yhm ;) Może teraz ich poznasz? ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie! Po prostu genialne!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jakby co to zaobserwuj i daj znać u mnie, a się odwdzięczę! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeden dzień na tapecie na telefonie to zdjęcie :D
      Ok, nie ma sprawy ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

→Prawdziwa blogerka czyta posty innych i komentuje szczerze. Bądź jak prawdziwa blogerka ! ←

Popularne posty